Magyar Telekom: az elmúlt évek magas inflációja már az ügyfelek magatartásán is látszik
Szerdán részleteiben is bemutatta a Magyar Telekom vezetése a február 25-én közzétett 2024-es, várakozásokon felüli pénzügyi évéről szóló jelentését.
Szerdán részleteiben is bemutatta a Magyar Telekom vezetése a február 25-én közzétett 2024-es, várakozásokon felüli pénzügyi évéről szóló jelentését.
A cég szerint erre a pénzügyi évre is rányomta a bélyegét a geopolitikai bizonytalanság.
A Samsung előzetes adatai alapján még annál is több nyereséget könyvelhet el a cég 2024 második negyedévére, mint amire az elemzők számítottak.
A Las Vegas Sphere 98,4 millió dolláros veszteséget jelentett, a pénzügyi igazgató felmondott.
Az olajvállalat minden korábbinál jobb évet zárt 2022-ben.
Rekordmagas első negyedéves eredményről számolt be csütörtökön a Lenovo csoport.
A Google keresője és a YouTube-on megjelenő hirdetések is óriási lökést adtak a Google 2021 második negyedévi bevételeinek.
Ismét kiadta a negyedéves pénzügyi jelentését a Facebook. A cégnek minden fronton sikerült erősödnie, és olyan nagy nyereséget tudott bejelenteni, ami a részvény árfolyamát is jelentősen meglökte.
Nagy bevétellel és nem kevésbé jó profittal zárhatja az idei harmadik negyedévet a Samsung – derült ki a vállalat által közzétett előzetes pénzügyi adatokból.
Több mint ezer, kisebb-nagyobb vállalat határozta el, hogy egy ideig nem adnak fel hirdetést a Facebookon, hogy ezzel kényszerítsenek ki változást a közösségi oldalon. A cég által közölt számokon azonban ez meg sem látszik.
Közzétette a Zoom az első olyan pénzügyi jelentését, amire már hatással volt a koronavírus-járvány. Ez a számokon jól látszódik.
A járványhelyzet hatására jelentősen megugrott a Facebookot napi szinten látogatók száma, így aztán a közösségi oldal által termett profit is sosem látott magasságokban szárnyalt az idei első negyedévben. A második negyedév kiszámíthatatlanságától viszont annyira tart a vállalat, hogy inkább nem is bocsátkozik becslésekbe.
A jelek szerint jót tett a(z önkéntes) karantén az Apple és a Google számára is, a felhasználók ugyanis egyre többet nyúlnak a mobiljuk után, melyre egyre szívesebben töltenek le részben vagy egészben fizetős alkalmazásokat is.
A dél-koreai cég közzétette a 2020 első negyedévére vonatkozó pénzügyi előrejelzését, ami alapján úgy tűnik, (egyelőre) jól jönnek ki a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetből.
A Bloomberg az Instagram pénzügyeire rálátó forrása szerint a cég 20 milliárd dollár bevételt könyvelhetett el 2019-ben, ami jóval több a YouTube tavalyi eredményénél.
A jelek szerint az elmúlt egy évben a cégek töretlen bizalommal hirdettek a YouTube-on, ami oda vezetett, hogy két év alatt 86 százalékkal nőtt a platform reklámbevétele.